Reviews
Beoordelingen van klanten

Milou Linderman
8 maanden geleden

Sara Zivic
8 maanden geleden
Mega chille gym & super vriendelijk!! Aanrader

Babette Smit
8 maanden geleden

Iris Noltus
8 maanden geleden
Erg mooie gym, leuke en behulpzame mensen! De sfeer is er fijn! Apparatuur is beter geworden en werkt goed. Hier betaal je nu ook wel iets meer voor maar de verbeteringen zijn mooi.
Enigste is dat er een fiets mist waar je evt zou kunnen in-fietsen. Verder tevreden.
Enigste is dat er een fiets mist waar je evt zou kunnen in-fietsen. Verder tevreden.

Brad Heuten
8 maanden geleden
Fijne sportschool, waar je snel op je gemak voelt

LM123
8 maanden geleden

Niek Bruns
8 maanden geleden
Fijne gym met alle nodige apparatuur voor elke spiergroep. De jongens van Invicta motiveren je zoals dat in de gym hoort om tot het uiterste te gaan! 🤩💪🏼

Myrthe Olthof
8 maanden geleden
Wat een super fijne en mooie gym.
Veel apparaten en een fijne sfeer om fijn en veilig te kunnen sporten om jou doel te kunnen bereiken.
Veel apparaten en een fijne sfeer om fijn en veilig te kunnen sporten om jou doel te kunnen bereiken.

Anne Loonen
8 maanden geleden

Carmen S
8 maanden geleden
Fijne en betaalbare sportschool met hele leuke groepslessen die gegeven worden door fijne trainers. Er is een gemoedelijke sfeer en je voelt je er snel thuis. Aanrader!!

Siem Bijen
10 maanden geleden

heidi van der neut
10 maanden geleden

Seb Rowhof
10 maanden geleden
Een plek waar je goed kunt trainen, je thuis kunt voelen en je gang kunt gaan, de jongens van de gym die je ook willen helpen met advies of training. Toppers!:)

Hermien Stulen
10 maanden geleden
Erg behulpzaam personeel

Louise van der Neut - Stulen
10 maanden geleden

Koen van der Neut
10 maanden geleden
Mooie gym en goed onderhouden. Met goede kwaliteit apparaten.

Marten Oplaat
10 maanden geleden
Snel groeiende en innoverende gym!

Wesley van de Kolk
10 maanden geleden
Super fijne gym met fijn en vriendelijk personeel! Staan altijd voor je klaar als je vragen hebt, en hebben de boel goed op orde kwa apparatuur. Echt een aanrader dus voor een fanatieke sporter!

K V
10 maanden geleden
Fijne sportschool!
Vooral de openingstijden zijn prettig.
Het ziet er netjes uit en mooi om te zien dat er ook veel jongeren komen trainen.
Vooral de openingstijden zijn prettig.
Het ziet er netjes uit en mooi om te zien dat er ook veel jongeren komen trainen.

nick stokkentreeff
10 maanden geleden
Top gym, fijn personeel, gemotiveerd sporten. Al met al top!!